جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ساخت بالابر در اصفهان

 ساخت بالابر در اصفهان

فروشندگان بالابر در اصفهان 

فروش بالابر در اصفهان ، از فعالیتهای اصفهان بالابر در شهر اصفهان میباشد،شهر اصفهان یکی از

مراکز فروش معتبر بالابر صنعتی ، ساخت بالابر مغازه ای، آپارتمانی و خانگی است ،که به دلیل مرکزی بودن استان اصفهان  ،وبه دلیل  این که شهر اصفهان ،یکی از قطب های  اصلی صنایع سنگین کشور ایران می باشد ، طبیعتا به دلیل تقاضای زیاد بالابر کارخانه جات و کارگاههای صنعتی  از بازارهای با تقاضای مورد قبول این صنعت میباشد ، و از صنعت ساخت و تولید و نصب و فروش باربر، و آسانسور های باربر کارخانه ای و بالابر های صنعتی قابل قبولی نیز، برخوردار میباشد.کوشیده ایم از فروشندگان معتبر بالابر درکشور، طراحی بالابر کارخانه ای، بالابر های ویلچر بر-بالابر کارگاهی در کشور باشیم .

همچنین  با وجود شهرک های صنعتی در چهارگوشه  اصفهان ، خدمات مربوط به ساخت و تولید و فروش بالابر به طور ویژه ای مورد نیاز میباشد.

“از کجا بالابر بخریم؟”

بهترین شرکت های فروش و نصب بالابر های خانگی، در ساختمانهای دو سه وچهار طبقه ،که به بالابرآپارتماتی معروفند، و بالابر های خانگی را تولید مینمایند در اصفهان ، با کمی تحقیق ، در مورد سوابق و نمونه کارهای منعکس شده در رزومه تولید کنندگان قابل ارزیابی است.

سازندگان دارای مدارک شغلی نیز از اعتبار بیشتری نسبت به سازندگان و فروشندگان بالابر بدون مجوز برخوردار میباشد.عضویت در اتحادیه مربوطه یکی از این مشخصه ها میباشد.

این دسته از شرکتهای به اصطلاح بالابری ،با ارئه خدمات بالابر خانگی یا هوم لیفت  بخصوص در شهر های مسکونی اطراف شهر اصفهان  رونق گرفته اند.

مجموعه شرایط ذکر شده ،باعث شده این سازندگان بالابر دراصفهان، به علت رقابت به وجود آمده و  اعمال  قوانین استاندارد ایران ،که حساسیت زیادی در این زمینه قابل است ، عمل نمایند واتحادیه های بالابر دراصفهان نیر، نقش نظارتی کاملی بر تولید کنندگان بالابر ، کیفیت ساخت و قیمت های اعلامی ایفا نماید.

“مجوز نصب بالابر”

در اینجا سوال پیش می آید !چگونه میتوان برای بالابر نصب شده  صنعتی و خانگی هیدرولیک در اصفهان مجوز گرفت؟ آیا برای  تخریب و یا اضافه نمودن به محیط های مشاء ساختمان نیاز به مجوز میباشد؟آیا برای نصب بالابر در کارخانه جات و ساختمان های شهر اصفهان ،نیاز به اخذ مجوز از سازمان آتش نشانی ،و خدمات ایمنی شهرداری  اصفهان می باشد؟

آیا قبل از خریداری و  ساخت و نصب بالابر،  یا آسانسور هیدرولیک  میان پله،باید مجوز اخذ کرد یا پس از نصب؟  آیا شهرداری و آنش نشانی ها جریمه ای بابت نصب بالابر  های از پیش ساخته شده ،به صورت غیر قانونی اخذ مینمایند؟

آیا زمان اخذ پروانه های ساخت ،ویا پایان کار ساختمانها ، آنها را شامل  استاندارد اجباری مینماید ؟

لازم به توضیح است ،اخذ مجوز وتاییدیه بالابرهای نصب شده، توسط  شرکت های مجاز نصب و فروش بالابر در اصفهان،ازسازمان آتش نشانی و شهرداری ها  قابل اخذ میباشد، که در صورت تماس با اصفهان بالابر کارشناسان ما ،به تفصیل این قوانین و شرایط را به شما توضیح خواهند داد،و این اطلاعات دقیق در اجراست که  خدمات ما دراصفهان بالابر را متمایز می گرداند.

“فروشندگان بالابر های سنگین  و کارخانه جات”

همچنین درمقوله ساخت بالابر های صنعتی ،و اتوماسیون امروزی، همچنین دستگاههای حمل عمودی و بالابرنده های سنگین،واستفاده بیش از بیش کارخانه جات از آسانسورهای بارکش ،و بالابرهای هیدرولیک با تناژهای سنگین ،که در خطوط تولید و انتقال مواد اولیه و محصولات تولیدی نقش مهمی راایفا می نمایند، بازار بسیار خوبی را برای سازندگان ،تولید کنندگان و فعالین رشته شغلی نصب بالابر در اصفهان، و تولید کنندگان و فروشندگان معتبر بالابردر اصفهان فراهم آورده است.

“نصب بالابر در ساختمانهای بدون آسانسور”

این روزها در شهر اصفهان به عینه شاهدیم ،که نصب بالابر در ساختمانهای قدیمی ،و فاقد آسانسوردر میان چشم پله ها و یا از حیاط به تراسها، و حتی درمکان های با فضای کم رو به رشد میباشد.

همچنین به علت گران شدن قیمت ساختمان واملاک، در ساختمانهای قدیمی و ازقبل ساخته شده بدون اسانسور،نصب بالابر در وسط پله ها ،یا به اصطلاح در میان چشم پله ها ،توجیه اقتصادی خوبی پیدا کرده به این صورت که، ساختمان های که در آنها بالابر تعبیه شده است ،ازارزش مالی بیشتری هم در فروش و هم در رهن و اجاره پیدا کرده ،که این مهم با تایید آنش نشانی روند قانونی پیدا مینماید،که سازندگان دارای مجوزفروش بالابر جهت بالابرهای نصب شده در اصفهان،از سازمان آتش نشانی ،تاییدیه و مجوز های لازم را اخذ مینمایند.

لازم به ذکر است ،وانصافا باید اعتراف نمود که در شهر اصفهان ،حمایت اتحادیه های محترم  نصب و فروش بالابر و سازمان های دولتی فو مردم نهاد  مربوطه جهت خریداری بالابر،شهروندان را یاری مینمایند ،که باعث رشد وبالندگی شرکتهای فروش و نصب بالابر هیدرولیکف و روغنی دارای مجوز شده اند، همچنین بالطبع کارخانه های تولید جک پاور و ملزومات هیدرولیک در اصفهان ،وشهرهای صنعتی اطراف استان اصفهان نیز زیاد تر از قبل شده اند،و تاثیر مثبتی در ارزان شدن قیمت ها گذاشته اند.

البته با توجه به این که بالابر های هیدرولیکی، نسبت به انواع بالابر وینچی از استحکام دوام و ایمنی  بیشتری برخورداراست، طبیعتا در زمینه تولید قطعات هیدرولیک نیز، استقبال زیادی از  تولید و عرضه قطعات این نوع بالابر در اصفهان به عمل می آید ، که این روند ،شرکت های  معتبر ساخت و فروش بالابر دارای مجوزرا قوی تر از قبل مینماید .

فروشندگان و سازندگان معتبر بالابر در اصفهان

اصفهان بالابر با سابقه طولانی ( از سال ۱۳۸۳ با اخذ پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صمت)  و قابل قبول، از فروشندگان معتبر بالابر در اصفهان میباشد و توانسته است گامهای خوبی در این زمینه بردارد.

شماره تلفن شرکت   ۰۳۱۳۶۶۱۰۴۵۲

کارشناس شماره ۱    ۰۹۱۳۳۰۲۴۷۷۹

کارشناس شماره ۲    ۰۹۱۳۴۲۱۴۲۳۲

 

فروش بالابر کارخانه جات، ساخت بالابر کارگاهی، خرید بالابر کارخانه جات،با تناژهای مختلف، خرید بالابر سنگین جهت صنایع سنگین ،

فروش بالابر سنگین ،برای حمل متریال و محصولات در خطوط تولید،فروشندگان معتبر بالابر

،در اصفهان  و سایر استانها ،وعسلویه ،فروش بالابر در چشم پله در اصفهان،سازنده بالابر صنعتی خاص، سازندگان بالابر حمل ماشین آلات ، بهترین سازنده بالابر در اصفهان ، بهترین سازنده بالابر کارگاهی، سازنده معتبر بالابر، تولید بالابر کارخانه،تصب بالابر کارگاهی، سازندگان معتبربالابر درکشور ،تولیدبالابر، ساخت بالابر،

فروش بالابر، نصب بالابر، بالابربیمارستانی،سازنده معتبر بالابر، فروشندگان بالابر، راه اندازی بالابر، طراحی و ساخت بالابر،در اصفهان، شهر اصفهان، استان اصفهان،

چهار محال بختیاری، -ساخت بالابر هیدرولیک-شهرکرد، استان لرستان، استان خراسان، جزیره کیش، جزیره قشم،جزیره،بالابر صنایع سنگین،-ساخت بالابر هیدرولیک-بالابر صنایع غذایی، بالابر صنایع پترو شیمی،بالابر صنایع فلزی، بالابر مخصوص،بالابر قابل شستشو، بالابر ایمن،بالابر جهت سوله،بالابر ساختمان، بالابر نفربر،

بالابر افراد، بالابر ماشین بر،بالابر دستگاه،بالابر هیدرولیکی سنگین، بالابر هیدرولیک، سازندگان بالابر، فروشندگان بالابر، شماره تلفن -ساخت بالابر هیدرولیک-،واحد فروش، مدیر فروش،قسمت فروش،خرید بالابر هیدرولیک در کشور – ساخت بالابر هیدرولیکی -سنگسن-تناژ بالالیک جهت کارخانه،

9 پاسخ

  1. با تشکر از این که با حوصله و صرف وقت
    جواب میدید. بنده تلفنی صحبت کردم و فیلم فرستادم ولی هنوز اعلام هزینه نشده خواستم ببینم چقدر طول میکشه بنده ۶ دیماه بود صحبت کردم و فرم ارسال کردم خدمتتون سفارش مون ۴تن بود برای ذرین شهر موزائیک سازی به اسم سماک
    باز هم ممنون ارادتمندم

    1. با سلام و احترام
      شما زحمت کشیده بودید چهارشنبه عصر ارسال فرموده بودید که پرسنل اداری شرکت از ظهر چهار شنبه تا شنبه صبح تعطیل هشتند.امروز ارسال شد میتونید چک بفرمایید

      پاینده باشید
      اصفهان بالابر

  2. ساخت بالابر کارگاه در استان های دیگه چطوری انجام میشه؟ اکیپ دارید؟ سازنده بالابر صنعتی در شهر های استان فارس سراغ دارید؟ من ورم نصابه؟

  3. فروش بالابر در اصفهان و ساخت بالابر در اصفهان که نوشتین منطورتون بالابر مصالح ساختمانی هست؟

  4. با عرض سلام وخدا قوت
    نصب بالابر در حیاط به ایوان چقدر میشه قیمتش؟
    قیمت بالابر در حیاط مناسبتره یا وسط پله های داخل ساخت.ما ارتفاع مون ۹۳سانته میخوایم ویلچر بر باشه توحیاط سوار شن تو ایوون پیاده شن وبرعکس .ایمنی ام برای بچه کوچیک که داریم داشته باشه
    ۰۹۱۳۷۶۸۲۵۷۶ لطفا در واتس آپ بگین وسایل اشم بگید.
    ممنون وخسته نباشین

  5. خرید بالابر کارخانه
    یک دستگاه بالابر ۱.۵ تن با ارتفاع ۲.۳۰ متر برای کارخانه یخ در خوزستان مورد نیاز است.لطفا به ایمیل ذکر شده وبا موضوع “خرید بالابر برای کارخانه”با ذکر مشخصات کامل بالابر کارخانه ارسال فرمایید
    بالابر هیدرولیک لازم است با جک و متعلقات اروپایی ترجیحا ساخت ايتاليا
    با تشکر بختیاری

  6. با درود تبریک سال جدید
    خریداری بالابر جهت کارخانه
    دوشنبه یک فرم شرکت در مناقصه خرید بالابر جهت کارخانه ارسال شد)بالابر صنعتی(در صفحه محاسبه قیمت ولی پاسخ داده نشد.
    لطفا پاسخ به همراه مدارک درخواستی در اسرع وقت ارسال گرددHabibi1352g.niroo@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم محاسبه قیمت