جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش بالابر خانگی هیدرولیک در اصفهان

فروش بالابر های خانگی هیدرولیک در اصفهان شامل موارد زیر میباشد

ساخت بالابر های بین دستگاه پله در اصفهان-ساخت وفروش اسانسورهای کوچک (هوم لیفت)

فروش بالابر  هیدرولیک بین پله ها در اصفهان ، همچین ساخت و نصب بالابرهای نفر بر هیدرولیک ،با فضای کم ، از فعالیت های اصفهان بالابر میباشد. این بالابر های خانگی در اصطلاخ فنی هوم لیفت نامیده میشوند و به 

آسانسور های هیدرولیک کوچکی میگویند که در فضای بین چشم پله ها ویا فضاهای کوچک ساختمان تعبیه شده ،و کار میکنند.

این بالابر ها با برق تک فاز نیز کار کارایی دارند، این آسانسور های کوچک ،اصطلاحا به عنوان ،آسانسور وسط پله  ،آسانسور کوچک، ویا ،مینی آسانسور، و یا ،بالابر بین دستگاه پله ،یا بالابر میان چشم پله، شناخته می‌شوند .

این بالابرهای های هیدرولیک خانگی گاها در فضای تراسها ، حیاط، پارکینگ، حتی انباری ها نیز نصب و راه خود را به داخل طبقات پیدا میکنند ،تا این بالابر های تک نفره یا چند نفره ساکنین را از رنج پیمایش پله های متعدد ساختمانهای ۲،۳،۴ طبقه بدون آسانسور،رهاسازند.

دلایل زیادی ،باعث استقبال مردم آپارتمان نشین کلان شهرهای مانند اصفهان، تهران و دیگر  شهرها از این بالابر های خانگی شده است، که استفاده از این بالابر های خانگی را  بیش از بیش نسبت به قبل افزایش داده.

 عللی چون گران بودن دستگاه‌های بالابرنده روتین ، مثل آسانسور، در مقابل ارزش ساختمانها، و یا اجباری نبودن نصب آسانسور ، در ساختمانهای ۲ یا ۳طبقه ذر سالهالهای قبل  از اقتصادی بوئن نصب اسانسور می کاست ، ولی امروزه به علت قیمت بسیار پایین بالابرهای بین پله در مقابل قیمت نجومی املاک و همکاری شهرداری های محترم  به خصوص شهر اصفهان ،در تایید آسانسورهای هیدرولیک اضافه شده به ساختمانها ، استقبال فراوانی از آنها می‌شود ، جدا از مسایل مالی این بالابرهای کوجک ولی کارگشا ، ساکنین را از رنج در نوردیدن پله های زیاد طبقات میرهاند .

این  بالابر های تقریبا ارزان ، با نصب آسان ،قابل راه اندازی با برق تک یا سه فاز و از همه مهمتر بی نیاز به فضاهای بزرگ ، جای خود را در صنعت ساختمان کشورمان باز کرده اند. از علل  عدم استفاده از  آسانسور  همانطور که در پیشتر بیان شد ،در زمان ساخت این آپارتمانها ،  گران بودن  آسانسور در برابر قیمت ملک در گذشته، و عدم اجبار و الزام شهرداریها طبق قوانین اسبق شهرسازی ،برای بنا های کمتر از ۱۲ متر  بوده .

البته در ویرایش قوانین جدید اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، این محدودیت ارتفاع به ۹ متر تنزل پیدا نموده ،و قاعدتاً سازندگان ساختمان‌ها تا به مرحله اجبار نمی‌رسیدند ،از آسانسور با قیمت گزاف آن زمان استفاده نمی‌نمودند .

ولی امروزه شرایط عوض شده است ، به علت قیمت بسیار پایین بالابرهای بین پله ،در مقابل قیمت نجومی املاک ،استقبال فراوانی از بالابرهای خانگی و آپارتمانی  می‌شود، زیرا با نصب یک بالابر میان پله ۳۰ الی ۴۰ درصد به مبلغ ملک افزوده ،و گاهاً در موارد استیجاری بیش از ۴۰ درصد به مبلغ رهن و اجاره نیز اضافه می‌شود.

همچنین ساختمان‌هایی که بالاتر از طبقه اول و در طبقات دوم وسوم قرار دارند ،به علت ارتفاع، از مشتریان سالمند و مشتریانی که ضعف و ناتوانی  در حرکت دارند و یا کودکان نوزاد دارند ،محروم می‌شوند.

ولی امروزه با نصب بالابر در چشم پله و یا نصب بالابر در حیاط و پارکینگ  این ساختمانها ،مشتریان زیادی با وجود نصب بالابر های خانگی یا اسانسور های بین پله ،جهت خرید و اجاره  پیدا می‌کنند، تا این واحد ها را خریداری و یا اجاره نمایند.

طراحی بالابر در فضای بین چشم پله ها ، استفاده از حیاط و تعبیه ایستگاه های در تراس ها و یا استفاده از فضای پارکینگ جهت نصب بالابر، حیاط های خلوت ، داکتهای تامین نور و هوای آپارتمانها و یا برش کف و سقف طبقات و نصب بالابر و اسانسور در انها از راههای نصب این دستگاهها در اصفهان میباشد.

“مجموعه اصفهان بالابر”در مورد ساخت و فروش بالابرهای بین دستگاه پله، چند مدل  کارا و شکیل را،  با توجه به سقف خرید مشتریان محترم ،طراحی، ساخت، نصب ،و با ۲۴ ماه گارانتی تحویل کارفرمایان عزیز  می‌نماید :

 ۱-بالابرهای بین پله بدون کابین

این بالابرها عموما هیدرولیک و اکثرا دارای نیم کابین هستند، که لحظه‌ای کار می‌کنند، وفقط در زمان لمس کلید استارت شروع به کار میکنند و با برداشتن انگشت از روی کلید سبز استارت متوقف میشوند .

این بالابرها مجهزبه ایمنی های مانند پاراشوت، یا ترمز ضد سقوط همچنین شیرهای روغن ضد ترکیدگی میباشند. همچنین در صورت تایید مشتریان محترم به سنسور های زیر کابین که در صورت

وجود موانع ،در مسیر رو به پایین متوقف میشوند  تجهیز میشوند، همچنین فوتو سل های لیزری در نقاط محل عبور از کنار شناژ ها جهت جلوگیری از ،آسیب به دست و یا وسایلی که از سبد و کابین خارج شده اند،

دستور توقف تا هنگام برداشتن دست و یا وسیله ذکرشده مانند جارو  ، از نقاط خطرناک  رامیدهد. که این وسایل الکترونیکی ،ایمنی تقریبا کاملی را  برای بالابر های خانگی بین فضای پله و نقاط دیگرباعث میشوند.

برق مصرفی این بالابرها عموماً تک فاز می‌باشد،

۲-بالابر های دارای درب و کابین

انواع دیگر بالابر که مورد تایید اداره آتش نشانی و شهرداری محترم می‌باشد ، همانطور که گفته شد به هوم لیف در اصفهان شناخته می‌شوند .دستگاه بالابر هوم لیفت ، در میان پله‌ها بالابری است ،که

در طبقات  مسافران را سوار ،و در طبقات دیگر به صورت کاملاً ایمن پیاده و سوار  می‌نماید . محل نیاز برای نصب این بالابر ها، فضاهایی با حداقل ۸۰ سانتی‌متر،در  در یکی از ابعاد فضای چشم پله

می‌باشد، که با این فضای حد اقلی  نوع تک نفره ،و دو نفره آن را می‌توان تعبیه کرد .

در اینجا سوالی که غالبا پیش می اید این است،  آیا این بالابر های نصب شده با قوانین آتش نشانی ،و شهرداری اصفهان مطابقت دارند ؟ پاسخ بله است! ولی به شرطها و شروطها ،و شرایطی که

ساحتمان شما دارد.

کارشناسان ما در اصفهان بالابر، به صورت رایگان، و افتخاری آماده راهنمایی شما کارفرمایان عزیز اصفهانی جهت مشاوره نصب بالابر ، در این رابطه میباشند.

در مورد بالابرهای هیدرولیک حانگی بین  جشم پله ،یا محلهای مناسب دیگر مانند بالابرهای نصب شده در حیاط به تراس ها  در اصفهان، و یا از پارکینگ به طبقات و یا نصب در نمای ساختمان ، ما از کابین های فلزی همراه با تزیینات استیل و mdfاستفاده می‌کنیم که طراحی آن منوط به تایید مشتریان گرامی اصفهانی ما می‌باشد.

استفاده از نورهای لاین ،هالوژن‌های smd، و نورهای مخفی ،کابین بالابر های تولید ما را  را هرچه زیباتر و شکیل تر می‌نماید.  همچنین در کف  کابین‌های  اصفهان بالابر، از پارکت یا کفپوش‌های ال جی که ضد سایش و ضد پارگی می‌باشند  نیز استفاده می‌شود.

گفتنی است در صورت سفارش مشتریان محترم بالابر های نصب شده ،بین چشم پله، کف کابین بالابر  را از سنگ‌های یکپارچه یا اسلب تهیه می‌نماییم.

 در مورد دربهای طبقات بالابر های اصفهان بالابر  باید گفت ،همگی ،از نوع درب‌های آسانسوری بوده و کلیه ایمنی‌ها، از جمله اینکه در مواقعی که  درب ها باز می‌باشند و یا قفل های دو مرحله ای  دو قفله نباشند، میکرو پروسسور تابلو فرمان بالابر، به کابین تحت هیچ عنوان، فرمان حرکت نمیدهد.

 در صورتی که یکی از موارد پیش بینی شده ایمنی ها تکمیل نباشد ،سیستم فرمان ازحرکت بالابر جلوگیری نموده  و اجازه حرکت نمی‌دهدتا مواقعی که کابین در ایستگاه نیست  ،درب های طبقات باز و باعث سقوط افراد گردد .

همچنین سیستم شسی فرمان ،و نمراتورهای دستگاه از برق ۱۲ ولت و ۲۴ ولت می‌باشد ،که عملاً هیچگونه  ولتاژ خطرناکی ندارد و در مدارهای ایمنی نیز از برق ایزوله بی‌خطر که به هیچ عنوان حالت برق گرفتگی ایجاد نمی‌نماید ،استفاده می‌شود ،

همچنین اجبارا مدارهای قدرت نیز به کلید های محافظ جان تحهیز میگردد که در لحظه تماس ناخواسته اشخاص  با جریان برق، کلید اصلی بالابر را قطع نماید .

در پایان نیز جهت جلو گیری از حوادث الکتریکی و برق گرفتگی ، دستگاه به ارت اصلی ساختمان  وصل و تست ارتینگ  انجام می‌گردد .

ما در، “اصفهان بالابر” اطمینان حاصل مینماییم که، سلامت  وایمنی مسافرین و استفاده کنندگان  در وهله اول و در وهله دوم سلامت دستگاه در حد کمال رعایت گردد.

تقسیم بندی بالابر های خانگی اصفهان بالابر

بالابرهای هیدرولیک  در میان چشم پله، از نظر دسته‌بندی فنی به چند دسته تقسیم می‌شوند :

دسته اول آسانسورهای جک وسط با دو زیر مجموعه  جکهای یک مرحله ای و جک های دو مرحله ای یا تلسکوپی ( آنتنی) ، و دسته دوم  بالابر های جک کنار مستقیم و دسته دوم بالابرهای هیدرولیک جک غیر مستقیم ، که همه دسته ها کلیه ایمنی‌های لازم و مورد تایید اداره آتش‌نشانی  را دارا می‌باشند.

بالابر های خانگی جک وسط

این نوع بالابر وقتی استفاده میگردد که ما  از طرفین چند ورودی  به داخل کابین داشته باشیم . مثلا در طبقه ۱ از سمت شمالی کابین  وارد و در طبقه ۲ از ذرب  سمت غربی یا جنوبی  خارج شویم. ،یا بالعکس در مواقعی که  شکل ماهوی پروژه به این شکل است به علت اینکه نمی‌توان  درطرفین از جک بغل استفاده نمود، و از هر چهار طرف مسافر نیاز به  ورود  و خروج دارد ،اجبار به حفر چاه و چال نمودن جک آسانسور ،و تعبیه در آن چاه می‌باشد .

وحرکت  به صورت یک به یک انجام می‌شود. یعنی  با یک متر حرکت  جک ،یک متر حرکت  خطی کابین  ایجاد می‌شود و  به این علت نیاز به جک بسیار طویلی در این مواقع می‌باشد که با صرف هزینه های نسبتا زیادی از جک‌های تلسکوپی یا  آنتنی استفاده می‌گردد ،که قطعات پیستون به صورت قابل حرکت در میان همدیگر قرار می‌گیرند  ،و پایین و بالا می‌روند.

این نوع جک در مواقعی  نیز ستفاده می‌گردد که ،در نصب کابین از فضای بسیار کمی برخوردار باشیم .و امکان نصب لیفتینگ دستگاه یا لیفتراک دستگاه در یکی از وجوه مربع نباشد .

در چنین مواقعی از دو عدد ریل راهنما در طرفین ،و در گوشه‌ها استفاده می‌شود.

بالابر های خانگی  جک بغل

درمواردی که از هر چهار ظلع چاهک ،جهت نصب درب و ورود و خروج استفاده نگردد ، از سیستم جک بغل استفاده می‌گردد .

این نوع جک به علت امکان استفاده از قرفره  و فلکه به صورت ۱ به دو ، به این صورت که ۱متر حرکت جک ۲متر حرکت خطی کابین را ایجاد میکند و در نتیجه جک کوتاه تری (تقریبا  به اندازه نصف کورس حرکت) مورد استفاده قرارد میگیرد و نیازی به حفر چاه جهت جک نمیباشد ، به  باصرفه ترین و متداول ترین نوع سییتم هیدرولیک در بالابرها  تبدیل شده است.

در مورد انوع دیگر بالابر های  کارگاهی هیدرولیک  و آسانسورهای هیدرولیک خانگی، و بالابر های مغازه ای ، بالابر  های سنگین  صنعتی و  بالابر های سنگین کارخانه جات در ادامه، به تفصیل خواهیم پرداخت.

نکات مهم در ساخت بالابر های خانگی 

حفاظت از اشیا و افراد همچنین خود بالابر باید در هنگام طراحی مد نظر باشد ،به طور مثال بهتر است به جای صفحات مکانیکی زیر بالابر ،از سنسورهای الکترونیک  استفاده نمود زیرا  در موقع تماس کف سبد یا کابین در تماس با کودکان به علت ظرافت بدنی ، و یا اشیائ ظریف و شکننده ،می‌تواند آسیب زا باشد ،به این دلیل استفاده  از سنسورهایی که ،قبل از حرکت محیط را رصد نموده و در صورت وجود مانع استارت میشوند ایمن تر میباشد.

استفاده از ورقهای کربنی  و شیشه لمینت ،به جای استفاده از شیشه سکوریت و استفاده از صفحات  POLY CARBON باااستحکام و  زیبا یی قابل قبول توسط اصفهان بالابر استفاده و توصیه می‌شود.

انواع بالابر های نیم کابین ویلایی شکیل و زیبا . بالابر های ویلچر بر ایمن ، و بالابر های خانگی با ایمنی مضاعف  بیصدا با قیمت های مناسب ، مطابق با طراحی و هماهنگ با دکوراسیون منزل شما و قابل سفارش و آپشنال را از اصفهان بالابر بخواهید. اصفهان بالابر در تمامی نقاط کشور امکان نصب ، فروش و پشتیبانی فنی را دارا میباشد .

ساخت بالابر چشم پله، ساخت بالابر در دستگاه پله در اصفهان
ساخت بالابر چشم پله، ساخت بالابر در                   دستگاه پله در اصفهان

 

ساخت در اصفهان_ فروش بالابر در اصفهان_ ساخت اسانسور در چشم پله  نصب اسانسور در بین پله- اسانسور شیشه ای بین راه پله-ساخت اسانسور کوچک در اصفهان- اسانسور یک نفره- اسانسور تک نفره در اصفهان- اسانسور تک نفره شیشه ای-اسانسور در حیاط_اسانسور بدون کابین-  نجف اباد_ خمینی شهر-ساخت آسانسور جهت ویلا در اصفهان -باغ بهادران-فلاورجان-زرین شهر-مبارکه-_ اسانسور شیک و شیشه ای_ طراحی اسانسور_ طراحی بالابر در اصفهان-شهر اصفهان- استان اصفخان-جهت ویلا- جهت باغ-در تراس ساختمان-ساختمان بدون اسانسور-ساختمان قدیمی- ساختمانهای بدون اسانسور-تعبیه_-نصب اسانسور شیشه ای در نمای ساختمان در اصفهان- در اصفهان هوم لیفت-اسانسئر-_ بین پله_دستگاه پله_ بالابر هیدرولیک در اصفهان_ چشم_ پله _فروش بالابر در اصفهان ،فروش بالابر بین پله در اصفهان،خریداری بالابر در اصقهان_سازتدگان معتبر بالابر  در اصفهان_ساخت بالابر وسط پله ها_ ساخت و فروش_ فروش اسانسور وسط چشم پله در اصفهان_تولید کننده بالابر در اصفهان_دارای سابقه_سازنده_ نصاب بالابر _فروشگاه بالابر در اصفهان_ کارگاه ساخت بالابر در اصفهان_ کارخانه ساخت بالابر_ بالابر هیدرولیک_ بالابر هیدرولیکی هوم لیفت_ بالابر بکسلی_ بالابر دارای _ بالابر با کابین_+از حیاط به ایوان_۳متری_ بالابر دو متری_۴متری_دوطبقه_ ۳طبقه_خرید به صورت چکی، ساخت ی

32 پاسخ

  1. تفاوت بالابر صنعتی چیه مگه با معمولیش از بالابر های داخل فروشگاه و خانه ها که تفاوت قیمت داره، لطفا توضیح بدََید. ما یه دونه ۲۸. ۵ متری میخوایم واسه تولید قارچ گفتن صنعتی بگیرید

    1. با سلام و احترام
      بالابر های صنعتی عموما سه فاز هستند و از توان زیاد تری نسبت به بالابر مغازه و بالابر آپارتمانی و خانگی برخوردارند. بالابر صنعتی ساختار خشن تری داد و بیشتر به استحکامش توحه میشه تا زیبایشون ،بالابر های صنعتی صدای زیادتری نسبت به بالابر های خانگی و مغازه دارند.
      با کارشناسان در صفحه https://esfahanbalabar.com/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%a8%d8%b1/ تماس با اصفهان بالابر تماس بگیرید تا راهنمایتون کنند.
      پاینده باشید.
      اصفهان بالابر

  2. عذر میخوام بالابر یک طبقه چنده، ما جامون کمه ۳۰سانت د۱۳۰ سانته و چند درمیاد؟، میشه سقف انباریمون رو به واحدمون؟اینجوری بشه جا داریم لطفا همفکری بفرمایین

      1. سلام
        قیمت بالابر چقدره؟قیمت بالابر ها با چی مشخص میشه ؟متری هست قیمت بالابر ؟ظرفیتش؟ من قیمت بالابر بین دستگاه پله را میخوام قیمت بالابر هیدرولیک تو حیاط به تراس رو هم میخوایم دوطبقه است من لمون لطفا بگید ممنون

    1. باسلام و احترام
      در صفحه نخست سایت محاسبه قیمت را کلیک بفرمایید و فرم مربوط به خرید بالابر در اصفهان یا هر نقطه دیگر کشور را پر بفرمایید .کارشناسان ما در سریعترین زمان پاسخ میدهد.

      پاینده باشید
      اصفهان بالابر

  3. فراموش کردم بگم یک نفر هم ببره کافیه ما مستاجریم اینجای که نشستیم نمیخوایم گرون بشه ممنونم .

    1. با سلام و احترام
      با کارشناسان ما در صفحه تماس با ما صحبت بفرمایید.

      پاینده باشید
      اصفهان بالابر

    2. با سلام و احترام
      با کارشناسان ما در صفحه تماس با ما صحبت بفرمایید.

      پاینده باشید.
      اصفهان بالابر

  4. باسلام یک آسانسور یا بالابر وسط پله دستگاه پله ما جاداریم برای دوطبقه میشه چقدر وقته زد و قیمت را بگید لطفا
    به صورت اقساطی میشه پرداخت کرد هزینه اش را ؟ تشکر
    جا که میگم داریم ۱در ۱ هست البته مهم نیست خیلی بزرگ کوچکی یک نفر بشه کافیمونه

    1. باسلام و احترام
      مدت زمان نصب بالابر هوم لیفت ،بین ۴۵ الی ۶۰روز کاری زمان بر هستش.البته بستگی به خیلی شرایط داره که با بازدید مشخص میشه.
      بله امکان پرداخت قسمتی از مبلغ با چک صیادی هست
      ۱*۱ فضای مناسبی هستش.
      پاینده باشید
      اصفهان بالابر

    1. باسلام و احترام
      منظورتون رو از این گونه واضح و روشن بفرمایید.اگر منظور هوم لیفت هستش بله تایید میشه در صورت رعایت قوانیناداره آتش نشانی و خدمات ایمنی.

      پاینده باشید
      اصفهان بالابر

        1. با سلام و احترام
          اینجوری نمیشه زمان انجام کار را برآورد کرد قربان ، باید مشخصات دقیق پروژه ، مانند :تعداد دستگاهها ،ارتفاع ، ظرفیت، محل نصب و متریال مد نظر را هم اعلام و انتخاب بفرمایید ،نوع کاربری را بفرمایید اون موقع در خدمتتون هستیم با اعلام زمان اتجام کار.
          پاینده باشید
          اصفهان بالابر

    1. با سلام و احترام
      بله منع قانونی نداره ،با کارشناسان ما در صفحه تماس با ما صحبت بفرمایید.

      پاینده باشید
      اصفهان بالابر

  5. با عرص تشکر و وقتی که برای سوال میدیدبالابر های وسط پلکان آپارتمان بعد از نصب صداش چقدره؟باعث آزار همسایه ها هست؟

    1. با سلام و احترام
      خواهش میکنم انجام وظیفه است
      خود دستگاه در هنگام حرکت تقریبا بیصداست ، در هنگام پتیین آمدن هم هیچ موتوری کاری نمیکنه و وبا وزن خودش میاد پایین ، فقط موقع بالا رفتن موتور هیدرولیک صدایی در حدود ۲۰ دسی بل تولید میکنه که در حالت عتدی آزار دهنده نیست ولی بازم ما با تمهیداتی اون رو نصف میکنیم. دستگاههای ما به بی صدا بودن معروف هستند.
      پاینده باشید
      اصفهان بالابر

    1. با سلام و احترام
      خیر کلید محافظ جان و اتصال زمین یا همون ارت داره .در صورت نصب در حیاط قسمتهای برقی ایزوله میشه
      پاینده باشید
      اصفهان بالابر

    1. با سلام و احترام
      بله ساخت بالابر کارگاهی و صنعتی در هر تناژ و ارتفاعی در هر نقطه از کشور پذیرفته میشود.
      با کارشناسان در صفحه تماس با ما در واتس اپ یا ایتا یا تلگرام صحبت بفرمایید.
      پاینده باشید
      اصفهان بالابر

  6. سلام ببخشید از نظر ایمنی و استفاده سالمندان چطور هستش ایمنی کامل داره؟
    ما یک منزل ۳ طبقه در اصفهان داریم میخواهیم مثل فیلمی که گذاشتید بالابر بگذاریم

    1. با سلام و احترام
      آسانسور های خانگی یا همون بالابر های خانگی یا هوم لیفت های ساخت شرکت ما مانند اسانسور های معمول کاملا ایمن و مورد تایید سازمان محترم آتش نشانی میباشند خیالتون راخت باشه.
      پاینده باشید
      اصفهان بالابر

    1. با سلام و احترام
      در خدمتیم جناب اسلامی درتماس تلفنی عرض شد شما باید قبل نصب به علت اشراف به پیاده رو مشکل را با شهرداری حل بقرمایید
      پاینده باشید
      اصفهان بالابر

  7. ببخشید وقت به خیر
    برای بالابر بین چشم پلکان ساختمان مجوز میخواد از شهرداری؟ گرفتن مجوز بالابر چه مراحلی داره؟ به ساختمان وقفی میدن؟ من براتون تو واتس آپ میتونم عکس پلکان رو بذارم ببینید میشه هوم لیفت نصب کرد؟ ما برق سه فاز نداریم با کنتور تک فاز میشه؟

  8. خرید بالابر جهت چشم پله در اصفهان

    لطفا قیمت بالابر یا آسانسور بین چشم پله را برای دوطبقه اعلام فرمایید،

  9. سلام
    سال نو مبارک
    لطفاً بفرمایید که در فضای بین پله با طول ۱۵۵ و عرض ۶۵ سانتیمتر امکان نصب هوم لیفت وجود دارد ؟
    ساختمان ۳ طبقه می‌باشد

    1. با سلام و اخترام
      سال نو شمام مبارک و صد سال به از این سالها
      بله میشه ولی کابینش تونلی در میاد، اگر اجازه بفرمایید کمی از پله ها روخودمون میگیربم و اضافه میکنیم به عرض و اندازه ایده آلی میده
      پاینده باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم محاسبه قیمت