جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش صندلی پله پیما در اصفهان

فروش و نصب صندلی پله پیما در اصفهان

صندلی پله پیما را به اسامی مختلفی میشناسند و گاها افراد نام این وسیله مفید و کارا را با توصیفش به همکدیگرمیفهمانند و یا از نامهایی مانند ،بالابر کنار پله، صندلی بالابر، صندلی وسط پله ها و غیره استفاده میکنند.

صندلی های پله پیما جهت تسهیل در حرکت بین راه پله‌ها ابداع و ساخته شده است، نام صندلی پله پیما از حرکتی که در مجاورت پله ها و یا کنار نرده ها میپیماید معروفیت یافته،صندلی پله پیما در حقیقت  نوعی صندلی متحرک  است که توسط موتوری الکتریکی مسافر را به طبقات هدایت نموده وبه سرنشینان خود که اغلب افراد ناتوان ، معلولان و افراد مسن میباشند  را  درتردد پله ها،کمک شایانی مینماید،

در ساخت صندلی پله پیما  در اصفهان از دو نوع موتور ac و dc استفاده می‌کنند ،مزیت موتورهای دی‌سی ۲۴ ولت مستقیم در این است که در هنگام قطع برق می‌توان با جریان باتری آنها را راه‌اندازی نمود ولی جهت صندلی‌های پله پیمای با جریان  ای سی  یا متناوب ۲۲۰ ولت نیاز به ups می‌باشد.

صنلی های پله پیما در دو نوع اسکوتری ، نوع نشسته و همینطور  انواع دو منظوره ساخته می‌شوند، که صندلی پله پیمای تلفیقی نامیده میشوند ،و با ایستادن  مسافر روی آن اسکوتری شده و با خواباندن اهرم آن تبدیل به صندلی پله پیما می‌شوند.

زمان  نصب صندلی پله پیما در اصفهان از ۱ تا دو روز متغیر می‌باشد. البته زمان ساخت صندلی های پله پیما در کارخانه را نیز که در حدود یک هفته زمان بر است  محاسبه نمود.

نصب صندلی پله پیما ۳۵ سانتی‌متر از فضای پله‌ها را اشغال، وهنگام عدم استفاده از صندلی پله پیما  دستگاه قابلیت جمع شدن را نیز دارد. ریل‌های فولادی  صندلی های پله پیما ،موازی با نرده‌ها ،و یا دیوار پاگردها نصب می‌شوند، صندلی  های پله پیما که چرخشی هستند از ریل‌هایی با چرخش ۹۰ درجه ،جهت تغییر وضعیت استفاده می‌کنند،صندلی‌های پله پیما ی اصفهان بالابر دارای ترمز ایمنی یا پاراشوت ایمنی  نیز می‌باشند ،و در صورتی که موتور به هر دلیل از کار افتاد  صندلی ترمز نموده و از سرعت گرفتن آن  و ایجاد حوادث جلو گیری می‌نماید.

خرید صندلی پله پیما در اصفهان  از شرکتهای معتبر سازنده و نصاب صندلی پله پیما جهت استفاده از خدمات پس از فروش آنها امری بسیار مهم میباشد.تیم سرویس نگهداری و تعمیرات  صندلی پیما در اصفهان پس از فروش نصب آن را در اصفهان به عهده گرفته و خدمات و سرویس و تهیه قطعات صندلی بالابر در اصفهان را به عهئه میگیرئ.

صندلی های پله پیما بیشتر مناسب راه پله‌هایی با متراژ کم می‌باشند، زیرا  قیمت صندلی های پله پیما نسبت به بالابرهای بین پله زیادتر است،و کارایی کمتری نیز دارد. در مواقعی که امکان نصب صندلی پله پیما وهم  بالابر بین دستگاه پله وجود دارد، توصیه ما نصب صندلی پله پیما  در راهروها و کنار نرده‌ها نمی‌باشد.

دوستان عزیز جهت خریداری  و نصب صندلی پله پیما و مشاوره  جهت فروش صندلی‌های پله پیما، ابتدا از محل پله‌ها و مکان نصب صندلی پله پیما عکاسی یا فیلمبرداری فرمایید و متراژ عرضی  آن را در هرراه پله به صورت وتر یک مثلث قائم الزاویه ندازه‌گیری و مقدار پیچش آن را نیز محاسبه نموده و برای مشاورین فروش صندلی های پله پیمای شرکت اصفهان بالابر ارسال فرمایید .فروش صندلی پیما در اصفهان و استان های دیگر انجام و سفارش ساخت صندلی پله پذیرفته میگردد

  •  آدفروش صندلی پلهابرسازان در اصفهان

 آدرس در اصفهان صندلی پله پیما

 تلفن نصب صندلی پله پیما در اصفهان فروشنده معتبر صندلی های پله در اصفهان- سازنده معتبر صندلی پله پیما در اصفهان- بهترین صندلی پله پیماپبهترین برنصندلی ایمن پله پیما-صندلی برای سالمندان جهت پله ها-استفاده سالمندان از صندلی پله رو

 تولید صندلی پله پیما در اصفهان

  •  خرید صندلی پله پیما در اصفهان
  •  آدرس فروش صندلی پله پیما
  •  ساخت فروش نصب صندلی پله پیما
  •  سازنده و نصاب صندلی پله پیما در اصفهان
  •  شرکت سازنده صندلی پله پیما در اصفهان
  •  شماره تلفنهای بالابر سازان
  •  صندلی پله پیما رفتن سالمندان از پله ها با صندلی بالابر صندلی-صندلی بالابری-قیمت مناسب صندلی پله پیما- ارزان دست دوم-
  •  صندلی کنارپله در اصفهان
  •  فروش بالابرپله در اصفهان
  •  فروشگاه صندلی پله پیما در اصفهان
  •  فروشنده صندلی پله پیما در اصفهان
  •  فروشنده های صندلی پله پیما در اصفهان
  •  قروش و بستن صندلی پله پیما در اصفهان
  •  قیمت صندلی پله پیما در اصفهان
  •  کارخانه صندلی پله پیما در اصفهان
  •  نصب پله پیما در اصفهان
  •  نصب صندلی پله پیما

ه پیما در اصفهان

5 پاسخ

  1. فروش صندلی پله پیما بر چه اساس محاسبه قیمت میشه؟جهت نصب صندلی به کنار پله ها یا روی نرده ها تخریب لازمه؟فروش صندلی بالابر ونصب اون چند وقت طول میکشه و قیمت صندلی بالابر پله برای یک دوطبقه چقدره؟
    ممنونم

    1. با سلام و احترام
      فروش صندلی پله پیما بر اساس مقدار پیمایش و پیچ هاش محاسبه میشه
      خیر جهت نصب صندلی بالابر تخریب لازم نیست
      قیمت را با کارشناسان فروش شرکت مطرح بفرمایید

  2. سلام وخدا قوت

    قیمت “فروش بالابر هیدرولیک” مناسب‌تر درمیاد یا نصب صندلی بالابر پله؟ لطفا توضیح بدید کامل چون واقعا میخوایم مجبوریم به خاطر پدر

  3. سلام وخدا قوت
    قیمت فروش بالابر هیدرولیک مناسب‌تر درمیاد یا نصب صندلی بالابر پله؟ لطفا توضیح بدید کامل چون واقعا میخوایم مجبوریم به خاطر پدرم.
    سپاسگذارم بابت وقتی که میذارید

    1. با سلام و احترام
      قیمت فروش بالابر هیدرولیک در ارتفاع های یکسان تقریبا با صندلی پله پیما و یا صندلی بالابر پله اختلاف چندانی ندارد.
      انشالا خداوئد به پدر محترم شفا مرحمت فرماید، ما در خدمتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
فرم محاسبه قیمت