جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

صندلی پله پیما در اصفهان

فروش و نصب صندلی پله پیما در اصفهان

صندلی پله پیما را به اسامی مختلفی میشناسند و گاها افراد نام این وسیله مفید و کارا را با توصیفش به همکدیگرمیفهمانند و یا از نامهایی مانند ،بالابر کنار پله، صندلی بالابر، صندلی وسط پله ها و غیره استفاده میکنند.

صندلی های پله پیما جهت تسهیل در حرکت بین راه پله‌ها ابداع و ساخته شده است، نام صندلی پله پیما از حرکتی که در مجاورت پله ها و یا کنار نرده ها میپیماید معروفیت یافته،صندلی پله پیما در حقیقت  نوعی صندلی متحرک  است که توسط موتوری الکتریکی مسافر را به طبقات هدایت نموده وبه سرنشینان خود که اغلب افراد ناتوان ، معلولان و افراد مسن میباشند  را  درتردد پله ها،کمک شایانی مینماید،

در ساخت صندلی پله پیما  در اصفهان از دو نوع موتور ac و dc استفاده می‌کنند ،مزیت موتورهای دی‌سی ۲۴ ولت مستقیم در این است که در هنگام قطع برق می‌توان با جریان باتری آنها را راه‌اندازی نمود ولی جهت صندلی‌های پله پیمای با جریان  ای سی  یا متناوب ۲۲۰ ولت نیاز به ups می‌باشد.

صنلی های پله پیما در دو نوع اسکوتری ، نوع نشسته و همینطور  انواع دو منظوره ساخته می‌شوند، که صندلی پله پیمای تلفیقی نامیده میشوند ،و با ایستادن  مسافر روی آن اسکوتری شده و با خواباندن اهرم آن تبدیل به صندلی پله پیما می‌شوند.

زمان  نصب صندلی پله پیما در اصفهان از ۱ تا دو روز متغیر می‌باشد. البته زمان ساخت صندلی های پله پیما در کارخانه را نیز که در حدود یک هفته زمان بر است  محاسبه نمود.

نصب صندلی پله پیما ۳۵ سانتی‌متر از فضای پله‌ها را اشغال، وهنگام عدم استفاده از صندلی پله پیما  دستگاه قابلیت جمع شدن را نیز دارد. ریل‌های فولادی  صندلی های پله پیما ،موازی با نرده‌ها ،و یا دیوار پاگردها نصب می‌شوند، صندلی  های پله پیما که چرخشی هستند از ریل‌هایی با چرخش ۹۰ درجه ،جهت تغییر وضعیت استفاده می‌کنند،صندلی‌های پله پیما ی اصفهان بالابر دارای ترمز ایمنی یا پاراشوت ایمنی  نیز می‌باشند ،و در صورتی که موتور به هر دلیل از کار افتاد  صندلی ترمز نموده و از سرعت گرفتن آن  و ایجاد حوادث جلو گیری می‌نماید.

خرید صندلی پله پیما در اصفهان  از شرکتهای معتبر سازنده و نصاب صندلی پله پیما جهت استفاده از خدمات پس از فروش آنها امری بسیار مهم میباشد.تیم سرویس نگهداری و تعمیرات  صندلی پیما در اصفهان پس از فروش نصب آن را در اصفهان به عهده گرفته و خدمات و سرویس و تهیه قطعات صندلی بالابر در اصفهان را به عهئه میگیرئ.

صندلی های پله پیما بیشتر مناسب راه پله‌هایی با متراژ کم می‌باشند، زیرا  قیمت صندلی های پله پیما نسبت به بالابرهای بین پله زیادتر است،و کارایی کمتری نیز دارد. در مواقعی که امکان نصب صندلی پله پیما وهم  بالابر بین دستگاه پله وجود دارد، توصیه ما نصب صندلی پله پیما  در راهروها و کنار نرده‌ها نمی‌باشد.

دوستان عزیز جهت خریداری  و نصب صندلی پله پیما و مشاوره  جهت فروش صندلی‌های پله پیما، ابتدا از محل پله‌ها و مکان نصب صندلی پله پیما عکاسی یا فیلمبرداری فرمایید و متراژ عرضی  آن را در هرراه پله به صورت وتر یک مثلث قائم الزاویه ندازه‌گیری و مقدار پیچش آن را نیز محاسبه نموده و برای مشاورین فروش صندلی های پله پیمای شرکت اصفهان بالابر ارسال فرمایید .فروش صندلی پیما در اصفهان و استان های دیگر انجام و سفارش ساخت صندلی پله پذیرفته میگردد

فروش صندلی پله پیما در اصفهان ساخت صندلی پله رو در اصفهان

فروش صندلی پله پیما و نصب صندلی پله پیما در اصفهان و کلیه نقاط کشور

اصفهان بالابر افتخار دارد صندلی های پله پیما و ویلچر برهای پله خود را باقیمتی مناسب و کیفیتی قابل قبول را اختیار هموطنان سالمند و توانخواه  کشور قراردهد.

ویلچر بر های پله ای ،مناسب جهت بیمارستانها ، منازل ، مجتمع های مسکونی و مراکز درمانی، فیزیو تراپی ، و مکانهای محل تردد افراد توانخواه اداری طراحی و ساخته شده  توسط شرکت اصفهان بالابر میباشد.جهت ارسال و نصب با کارشناسان اصفهان بالابر تماس حاصل  فرمایید.

همچنین صندلی های بالابر جهت نصب در کلیه نقاط کشور و استانها آماده ارسال و نصب میباشد.

ساخت صندلی پله پیما در اصفهان

 

8 پاسخ

  1. با سلام
    فروش صندلی پله رو در اصفهان شما انجام میدین؟ فرقش با ویلچر بر پله چیه میشه توضیح بدین ممنون.
    قیمتش هم بگین برای یه طبقه

  2. فروش صندلی پله پیما در اصفهان انجام میفرمایین؟قیمت صندلی باالابر با صندلی پله پیما تفاوت داره خیلی؟

    1. با درود
      سوال)فروش صندلی پله پیما در اصفهان انجام میفرمایین؟قیمت صندلی باالابر با صندلی پله پیما تفاوت داره خیلی؟
      جواب) بله هم فروش صندلی بالابر در اصفهان و نصب صندلی پله رو یا بالابر پله در اصفهان و سایر نقاط کشور انجلم میشه
      با کارشناسات فروشمون صحبت بفرمایید

  3. برای خریداری و نصب صندلی بالابر پله باید تخریب بشن نرده ها ؟ما در شهر اصفهان زندگی می‌کنیم باید بیاین بازدید جهت فروش و قیمت ؟

    1. با درود خیر
      یک فیلم چند دقیقه ای از محل با متراژ ارسال فرمایید در ایتا یا واتس اپ
      با تشکر

  4. فروش صندلی بالابر پله ،یا صندلی پله رو یا صندلی پله پیما در اصفهان که زدین یعنی تو شهر دیگه انجام نمیدین فقط نب در شهر اصفهان هستش؟ما یک صندلی پله میخوایم واسه شهر درگز لطفا راهنمایی بفرمایید جون تهرانم گفتن صرف نداره برای نصب یه دستگاه بیایم

    1. با درود

      جهت خریدارای صندلی بالابر پله در اصفهان ابتدا از محل نصب فیلم بردری نموده و پس از ارسال متراژ برای کارشنایان فروش صندلی پله پیمای در اصفهان بالابر قیمت صندلی پله پیما خدمتتان اعلام میگردد بله امکان نصب در شهرهای دیگر میباشد

    2. با درود
      سوال)فروش صندلی بالابر پله ،یا صندلی پله رو یا صندلی پله پیما در اصفهان که زدین یعنی تو شهر دیگه انجام نمیدین فقط نب در شهر اصفهان هستش؟ما یک صندلی پله میخوایم واسه شهر درگز لطفا راهنمایی بفرمایید جون تهرانم گفتن صرف نداره برای نصب یه دستگاه بیایم
      ج) قربان ما پله پیماهامون رو خارج ار استان اصفهان به دو شکل میفروشیم
      اول در کلان شهر هاست که نماینده داریم ، میان نصب صندلی پله پیما رو انجام میدن براتون
      دوم در شهرهای که نداریم نماینده و شما زحمت میکشید هزینه رفت و آمدشون رو متقبل میشید
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
فرم محاسبه قیمت