جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش صندلی پله پیما در اصفهان

فروش و نصب ویلچربر پله ها در اصفهان

 ویلچربرها را  به اسامی مختلفی میشناسند و گاها افراد نام این وسیله مفید و کارا را با توصیفش به همکدیگرمیفهمانند و از نامهایی مانند ،بالابر  ویلچربر کنار پله، صندلی ویلچربر،بالابر ویلچر، صندلی ویلچر وسط پله ها و غیره استفاده میکنند.

ویلچر بر هادر دو نوع ایستا یا هیدرولیک و نوع موتور دار پله رو  طراحی ،ساخته و استفاده میگردند.

 

 ویلچربر های پله پیما

 ویلچربر  های پله پیما جهت تسهیل در حرکت بین راه پله‌ها و مکانهای شیب دار جهت توان حواهان و افرادی که از ویلجر یا واکر استفاده میکنند ابداع و ساخته شده است، نام صندلی  ویلچربر  از حرکتی که در مجاورت پله ها و یا کنار نرده ها میپیماید معروفیت یافته،ویلچربر کنار پله در حقیقت  نوعی کفی  و صفحه متحرک  است که توسط موتوری الکتریکی  توان خواه ، معلولین یا افراد ی که با واکر عصا و یا حتی بدون این وسایل  فقط امکان استفاده از پله ندارند را به طبقات هدایت نموده وبه درتردد  درپله ها و یا مکانهای غیر همسطح ،کمک شایانی مینماید،

در ساخت ویلچربرهای  پله رو ما در اصفهان بالابر از دو نوع موتور ac و dc استفاده می‌شود ،مزیت موتورهای دی‌سی ۲۴ ولت مستقیم در این است که در هنگام قطع برق می‌توان با جریان باتری آنها را راه‌اندازی نمود و مسیر های گردشی را با استفاده از سیستم دور متغیر موتور پدید میآورند  ولی جهت ویلچربرها با جریان  ای سی  یا متناوب ۲۲۰ ولت این نیاز مرتفع نشده و صزفا جهت مسیر های مستقیم کارا میاشد.

ویلجر برهای هیدرولیک خود ایستا

ویلجر برهای هیدرولیک خود ایستا شبیه به بالابر ساخته و ویلچر یا افراد توانخواه را به صورت عمودی از ایستگاه a  به ایستگاه b منتقل میکنند . این ویلچر برها ساختاری شبیه بالابر داشته و از جک های روغنی استفاده میکنند.

 ویلجر بر در دو نوع اسکوتری ، نوع نشسته و همینطور  انواع دو منظوره ساخته می‌شوند، که ویلجر بر تلفیقی نامیده میشوند ،و با ایستادن  مسافر روی آن اسکوتری شده و با خواباندن اهرم آن تبدیل به ویلجر برمی‌شوند.

زمان  نصب ویلجر برها در اصفهان از ۱ تا دو روز متغیر می‌باشد. البته زمان ساخت ویلجر برها در کارخانه را نیز که در حدود یک هفته زمان بر است  محاسبه نمود.

نصب ویلجر برها ۱۰۰ سانتی‌متر از فضای پله‌ها را اشغال، وهنگام عدم استفاده از ویلجر بر دستگاه قابلیت جمع شدن را نیز دارد. ریل‌های فولادی  ویلجر برها ،موازی با نرده‌ها ،و یا دیوار پاگردها نصب می‌شوند، ویلجر برهاکه چرخشی هستند از ریل‌هایی با چرخش ۹۰ درجه ،جهت تغییر وضعیت استفاده می‌کنند،ویلجر برهای اصفهان بالابر دارای ترمز ایمنی یا پاراشوت ایمنی  نیز می‌باشند ،و در صورتی که موتور به هر دلیل از کار افتاد ویلجر بر ترمز نموده و از سرعت گرفتن آن  و ایجاد حوادث جلو گیری می‌نماید.

خرید ولچربر در اصفهان  از شرکتهای معتبر سازنده و نصاب ویلجر برها جهت استفاده از خدمات پس از فروش آنها امری بسیار مهم میباشد.تیم سرویس نگهداری و تعمیرات  در اصفهان  بالابر پس از فروش نصب آن را در اصفهان به عهده گرفته و خدمات و سرویس و تهیه قطعات ویلجر برها در اصفهان را به عهده میگیرند.

ویلجر برهای پله پیما بیشتر مناسب راه پله‌هایی با متراژ کم می‌باشند، زیرا  قیمت ویلجر برهانسبت به بالابرهای بین پله زیادتر است،و کارایی کمتری نیز دارد. در مواقعی که امکان نصب ویلجر برهاوهم  بالابر بین دستگاه پله وجود دارد، توصیه ما نصب ویلجر بر پله پیما  در راهروها و کنار نرده‌ها نمی‌باشد.

دوستان عزیز جهت خریداری  و نصب ویلجر برپله پیما و مشاوره  جهت فروش صندلی‌های پله پیما، ابتدا از محل پله‌ها و مکان نصب ویلجر بر عکاسی یا فیلمبرداری فرمایید و متراژ عرضی  آن را در هرراه پله به صورت وتر یک مثلث قائم الزاویه ندازه‌گیری و مقدار پیچش آن را نیز محاسبه نموده و برای مشاورین فروش صندلی های پله پیمای شرکت اصفهان بالابر ارسال فرمایید .فروش ویلجر بردر اصفهان و استان های دیگر انجام و سفارش ساخت صندلی پله  نیز پذیرفته میگردد.

 ویلجر بر پله سازان در اصفهان
 آدرس در اصفهان ویلجر بر پله
 تلفن نصب ویلجر بر پله پله پیما در اصفهان فروشنده معتبر ویلجر بر پله پله در اصفهان- سازنده معتبر ویلجر بر پله پله پیما در اصفهان- بهترین ویلجر بر پله  بهترین ویلجر بر پله ایمن ویلجر بر پله  پیما-ویلجر بر پله برای سالمندان جهت پله ها-استفاده سالمندان از ویویلجر بر پلهلجر بر پله
 تولید ویلجر بر پله در اصفهان
 خرید صندلی پله پیما در اصفهان
 آدرس فروش ویلجر بر پله پله پیما
 ساخت فروش نصب ویلجر بر پله پله پیما
 سازنده و نصاب صندلی پله پیما در اصفهان
 شرکت سازنده صندلی پله پیما در اصفهان
 شماره تلفنهای بالابر سازان
 صندلی پله پیما رفتن سالمندان از پله ها با صندلی بالابر صندلی-صندلی بالابری-قیمت مناسب صندلی پله پیما- ارزان دست دوم-
 صندلی ویلجر بردر اصفهان
 فروش ویلجر بر در اصفهان
 فروشگاه ویلجر بر پله در اصفهان
 فروشنده ویلجر بر در اصفهان
 فروشنده هایویلجر بر در اصفهان
 قروش و بستن ویلجر بر پله در اصفهان
 قیمت ویلجر بر پله پیما در اصفهان
 کارخانه ویلجر بر پله در اصفهان
 نصب ویلجر بر پله در اصفهان
 نصب ویلجر بر پله
ه ویلجر بر پله در اصفهان

5 پاسخ

  1. فروش صندلی پله پیما بر چه اساس محاسبه قیمت میشه؟جهت نصب صندلی به کنار پله ها یا روی نرده ها تخریب لازمه؟فروش صندلی بالابر ونصب اون چند وقت طول میکشه و قیمت صندلی بالابر پله برای یک دوطبقه چقدره؟
    ممنونم

    1. با سلام و احترام
      فروش صندلی پله پیما بر اساس مقدار پیمایش و پیچ هاش محاسبه میشه
      خیر جهت نصب صندلی بالابر تخریب لازم نیست
      قیمت را با کارشناسان فروش شرکت مطرح بفرمایید

  2. سلام وخدا قوت

    قیمت “فروش بالابر هیدرولیک” مناسب‌تر درمیاد یا نصب صندلی بالابر پله؟ لطفا توضیح بدید کامل چون واقعا میخوایم مجبوریم به خاطر پدر

  3. سلام وخدا قوت
    قیمت فروش بالابر هیدرولیک مناسب‌تر درمیاد یا نصب صندلی بالابر پله؟ لطفا توضیح بدید کامل چون واقعا میخوایم مجبوریم به خاطر پدرم.
    سپاسگذارم بابت وقتی که میذارید

    1. با سلام و احترام
      قیمت فروش بالابر هیدرولیک در ارتفاع های یکسان تقریبا با صندلی پله پیما و یا صندلی بالابر پله اختلاف چندانی ندارد.
      انشالا خداوئد به پدر محترم شفا مرحمت فرماید، ما در خدمتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
فرم محاسبه قیمت